czwartek, 16 stycznia 2014

~ Zapytajka :)

Miśki <3 Mam do was bardzo ważną zapytajkę, a mianowicie chodzi o wygląd bloga.
Większość blogów po prostu stosuje szablony, więc tak się zastanawiam.
Czy według was, powinnam zastosować szablon, czy może zostawić wygląd tego bloga taki jaki jest?
Czekam na wasze komentarze i przy okazji głos w ankiecie ---->

Przypomniało mi się, że jest już ponad 900 wejść! Nie wierzyłam, że będzie ich tak dużo!
Rozdział pojawi się w sobotę, najprawdopodobniej wieczorem. Mam dwa blogi, a na tamtym trochę zalegam :( Jeszcze teraz ferie i mam zawalony czwartek, piątek, więc nie liczcie, że w tych dniach zostaną dodane rozdziały. Możliwe, że pojadę do kuzynki, ale wtedy już chyba napiszę, najwyżej ona mi pomoże :)

Liczę na was mordeczki! <3 Dziękuję za to, że czytacie tego bloga. Jak widzę komentarz, to mam łezki w oczach! Więc, czekam...

1 komentarz: