poniedziałek, 6 stycznia 2014

~ Liebster Award

Na początek wielkie DZIĘKI! dla osoby która mnie nominowała, a mianowicie dla Ady.

Tutaj info:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominowała mnie----> http://amandablacklife.blogspot.com/
Dziękuję :3 

No to lecimy do pytań:

1. Jak masz na imię?
Otóż na imię mam Klaudia.

2. Ile masz lat?
Obecnie mam 13, ale w maju 14 :)

3.Jesteś Directioner? Jak długo?
Tak, jestem. Bardzo krótko, bo dopiero pół roku. 

4. Jesteś Admin. na jakiś stronkach na fb?
Tak, stronka "Hehe"

5. Jak długo prowadzisz bloga?
Zbierałam się bardzo długo, ale założyłam go dopiero przed świętami.

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię spać, nawet bardzo :3

7. Masz inne blogi?
Tak, blog z opowiadaniem dla mojej przyjaciółki.

8. Jakie jest twoje marzenie?
Chciałabym pójść na koncert 1D chyba jak każda Directioner.
Bardzo chcę zwiedzić Czarnobyl i nauczyć się perfekt angielskiego.

9. Co robisz by je spełnić?
Jeżeli chodzi o koncert to czuwam.
Wycieczka do Czarnobyla w sumie nic, to jest takie tajemne marzenie.
Aby nauczyć się angielskiego, zaczęłam się przykładać do nauki.

10. Co zamierzasz robić w przyszłości?
To jest moja zmora, że nie mam pojęcia!
Lubię dzieci i chciałabym być nauczycielką, ale ja jestem z tych osób, które często zmieniają zdanie.
Naturalnie chcę skończyć studia.

11. Masz rodzeństwo?
Tak, mam brata.

Moje pytania:
1. Ile masz lat?
2. Jesteś Directioner? Jak długo?
3. Kto jest twoim ulubieńcem?
4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka 1D?
5. Masz zwierzęta?
6. Z jakiego jesteś miasta?
7. Co sądzisz o Kendall, Perrie, Sophia, El i Barbarze?
8. Masz rodzeństwo?
9. Twoje hobby?
10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
11. Twoje marzenia?

Nominuję:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz