sobota, 11 stycznia 2014

~Liebster Award #2

Kolejna nominacja do Liebster Award. Wielkie dzięki dla Miachaeli (przepraszam jeśli źle coś napisałam, albo odmieniłam) http://board-of-feelings.blogspot.com/

Ponieważ byłam już nominowana odpowiem tylko na pytania, które zadajesz nominowanym blogom. Uwielbiam się udzielać :) Więc jeżeli macie jakieś pytania to śmiało możecie zostawić je w komentarzach.
No to jedziemy:

1.Gdybyś mógł/a spełnić jedno marzenie jakie by to było?
Jeżeli chodzi o JEDNO marzenie, to chyba chciałabym nauczyć się perfekt angielskiego (Oczywiście Brytyjskiej odmiany)

2.Co byś zrobił/a gdyby zostało Ci ostatnie 10 minut życia?
Pobiegłabym do przyjaciół się z nimi pożegnać. Później powiedziałabym wszystkim to na co nie miałam odwagi, bo w końcu co mi teraz zaszkodzi?

3.Jaka jest twoja najgłupsza rzecz jaką w życiu zrobiłeś/aś?
Zgubiłam się z przyjaciółkami w kinie xD Jak byłam mała wypadłam z wózka, wywaliłam na środku sali informatycznej, akurat kiedy wszyscy się na mnie patrzyli, zostałam opieprzona na środku kościoła przez jakiegoś mohera, wywaliłam się przed szkołą na lodzie, przy całej klasie, na drugie mam przypał...

4.Za co Kochasz swoich idoli?
Za to, że po prostu są. Tworzą cudowną muzykę, która już nie raz wyrwała mnie z doła. Dają mi chęci do codziennego wstawania. Mimo hejtów na zawsze zostanę z nimi <3

5.Za co cenisz swoich przyjaciół?
Za To, że docenili mnie taką jaka jestem. Nie osądzają mnie po wyglądzie, czy nie wiem, chociażby mojej sytuacji finansowej. Znoszą moje odpały i częste humorki. Mają tak samo zrytą psychikę jak ja!

6.Jaką najgorszą potrawę miałeś/aś w  swojej buzi?
Hmm, nie mam pojęcia. Chyba wątróbka, nigdy więcej jej nie tknę! Ogółem jestem wybredna, nie lubię: Zup- Wszelkiego rodzaju (Trawię tylko żurek, barszcz i pomidorówkę)
Fasoli, pora, czosnku, cebuli, groszku, brukselki, grzybów (oprócz pieczarek), Mięs (tylko kurczak), grapefriuta, pomarańczy, jeżyny, pietruszki, selera, nie zbyt lubię ziemniaki, orzechów włoskich, ryb, maku i długo jeszcze wymieniać, ale mi się nie chce.

7.Kolor na który pomalowałbyś swój świat?
Ciekawe pytanie... Myślę, że świat powinien być kolorowy, bo w jednym kolorze byłoby nudno, nawet bardzo. Jeżeli mam wybierać to pomalowałabym na czerwono.

8.Co byś zrobił gdyby twój idol nagle zniknął z tego świata?
Szczerze, nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Nie wyobrażam sobie, żeby 1D się rozpadło, albo zakończyło karierę. Za to wiem, że moja rodzina miałaby przerąbane, bo bym się załamała.

9.Gdybyś mógł/a zmienić jedną rzecz w twoim życiu co by to było?
Pogląd ludzi na świat, poniekąd to jest też moje życie, jestem w tym samym świecie, nie? Nie rozumiem ludzi, którzy patrzą na świat jak na Boską karę. To, że otrzymaliśmy życie jest najwspanialszym darem! Nie zawsze jest ono sprawiedliwe, ale uważam, że trzeba stawiać mu czoła. Kiedy upadniesz podnosisz się z dumą wypinając pierś do przodu, wtedy już zwyciężyłeś. Dlatego też nie rozumiem ludzi, którzy się samookaleczają, albo popełniają samobójstwo. Uważam ich za słabych, oni nie potrafią poradzić sobie z życiem.

10.Jaki gatunek filmów lubisz?
Komedie i Horrory! 

11.Gdybyś miał możliwość spotkania swoich idoli/la co byś mu powiedział/a?
To co o nich myślę, że dają mi siłę i szczęście, że są kimś dla mnie ważnym.

Świetne pytania zadałaś!

Dziękuję za 3 komentarze, jeszcze w dodatku nie są anonimowe! Normalnie mam taki zaciesz, że aż mnie roznosi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz