piątek, 16 maja 2014

~Liebster Award #5

Kolejna nominacja od Klaudii. <KLIK> Już nawet nie chce mi się tłumaczyć o co chodzi! A z racji, że zabrakło mi blogów do nominowania, to odpowiem tylko na Twoje pytania :) To lecimy!

1. Ile masz lat?
- Taka sobie ja, miałam urodzinki 12 maja i mam oficjalnie 14 lat! Łii! <3

2. Od jak dawna piszesz?
- Pisze dopiero od grudnia 2013r.

3. Kto Cię motywuje do pisania?
- Motywują mnie czytelnicy, a szczególnie taki jeden Karls, który mnie zje, jak nie dodam rozdziału ;-;

4. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot?
- Nie wiem czy chodzi o rzecz czy o szkołę, więc odpowiadam: Przerwa, albo telefon XD

5. Masz jakieś hobby oprócz pisania?
- Tak, oczywiście, że mam! Jest to muzyka! Śpiewam i od pół roku uczę się gry na gitarze. Kiedyś zobaczycie mnie w telewizji, ja Wam to mówię!

6. Masz jakieś zwierzątko?
- Mam psa, który nazywa się Mika. Jest to York ^^ Do tego jeszcze około 50 rybek i miałam raka (Nie chorobę) Nazwałam go Zdzisiu, ale musiałam go wypuścić do rzeki, bo zjadł mi roślinki!

7. Co sądzisz o moim blogu?
- Hmm... Jestem teraz zawalona różnymi rzeczami, a o Twoim blogu dowiedziałam się niedawno i jeszcze nie miałam okazji go odwiedzić, ale poświęcę te kilka minut mojego cennego czasu. Teraz... Jejuś! Przeczytałam pierwszy rozdział i jest taki, że omomom! *O* Mam tylko dwa blogi, które czytam regularnie i jest to Happily oraz More Than Famous. Jestem naprawdę zawalona zajęciami, więc jak tylko znajdę chwilkę, to będę wpadać ^^ (Mam zawalone wszystkie soboty, aż do czerwca WTF?!)

8. Jakie kraje chciałabyś odwiedzić?
- Mój ogólny plan życiowy to: studia w Krakowie, wyprowadzka do Londynu, więc Anglia. Chcę jeszcze pojechać i zwiedzić Czarnobyl, czyli Ukraina. Fascynacja Wenecją (To już 3- Włochy), Malediwami (Już wiecie dlaczego akurat tam, Niall zabrał Nat), Ameryka i Hiszpania, Australia (Nurkowanie na Wielkiej Rafie Koralowej), Japonia (Jaram się tamtejszymi ludźmi), gdzieś w Afryce, żeby zobaczyć Murzynów! I z góry mówię, nie jestem rasistką! Jestem po prostu ciekawa tamtejszej kultury i życia, a Murzynki są zajebiste i chciałabym się kiedyś z jakimś zaprzyjaźnić czy chociaż pogadać ^^ Jeszcze Nowa Zelandia i Madagaskar! W ogóle to cały świat! Mogłam tak od razu XD

9. Byłaś gdzieś za granicą?
- Byłam na Węgrzech XD Mój tata pracował w Irlandii, ale ja tam nie pojechałam i teraz mam focha! Nie byłam jeszcze gdzieś daleko za granicą, ale planujemy kiedyś wyjechać na takie wakacje. Obecnie naszym głównym rodzinnym celem jest przeprowadzka!

10. Kto jest Twoim ulubieńcem z 1D?
- Nie mam ulubień, bo uważam, że należy ich traktować równo. W ten sposób nie ogarniam tych tru dajrekszoner, które mówią, że nie lubią np. Liama...

11. Ulubiona piosenka, album 1D?
- Nie mam ulubionej piosenki, bo wszystkie są takie, że aw! <3 Specjalny jednak sentyment mam do More Than This... Od tej piosenki wszystko się zaczęło :) A co do albumu, to też nie wiem XD Nie potrafią wybrać! To tak jakbyś kazała mi wybierać między jedzeniem a spaniem!

Toby było na tyle! Dziękuję Wam za każdą nominację! Lubię się bawić w takie rzeczy, tak jak lubię wyzwania. Jestem ciekawa, czy któraś z Was wymyśli kiedyś, żebym nagrała jakiś challenge! Ja tam jestem chętna, a w środę (28.05) Dodany zostanie filmik z Innuendo Bingo. Oczywiście jeśli pogoda dopisze, bo nie chcę opluć całego pokoju ;-;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz