poniedziałek, 16 czerwca 2014

~ Mordki ważne info! WAŻNE!!!

Bo ja w czerwcu mam zawsze taki lekki zawrót głowy XD
NIE WIEM CZY WYROBIĘ SIĘ NA ŚRODĘ!!!
Ja wiem, że Was zawiodłam i w ogóle, ale nic nie poradzę ;-;
Jedyny plus jest taki, że nie będziecie musieli czekać do soboty!
Jeżeli rozdział nie pojawi się w środę, to będzie w czwartek!
Mam nadzieję, że mi wybaczycie!
Ja obiecuję, że postaram się Was tak więcej nie wystawiać!
Wybaczcie... ;-;
No jeszcze mam życie poza blogiem, ale powoli je tracę XD

7 komentarzy:

  1. JAK WGL. MOGŁAŚ! CO TO MA BYĆ AŻ JEDEN DZIEŃ SPÓŹNIENIA! TO KARYGODNE! JAK MOŻESZ! ZAWIODŁAŚ MNIE! JAK TY WGL ŚMIESZ! DO WIĘZIENIA! PRZECIEŻ TO PRZESTĘPSTWO!

    A tak serio to:
    Daj sobie spokój, nikogo nie zawiodłaś. Przecież Cię nie zjemy. Jeden dzień to nie dużo. Nikt od Ciebie nie ucieknie. (A przynajmniej nie ja :3)
    Z resztą zobaczysz. Jeśli ma się świetnego bloga, to po miesiącu nic nie dodawania będziesz miała dalej czytelników. :D A po za tym, każdy czeka na ten OSTATNI ROZDZIAŁ (:( ) więc, każdy będzie czekał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to ja i ja będę miała wyrzuty sumienia XD Bo to ja... Możliwe, że się wyrobię, ale to nie jest pewne. Poza tym... W czwartek (czy środę) pojawi się rozdział 49, ale pamiętajcie, że w sobotę będzie zakończenie bloga czyli małe podsumowanko zwane rozdziałem nr. 50! Czyli jeszcze do soboty będziecie, a w sobotę na nowym blogu pojawi się prolog :) Tam mam napisane 7 rozdziałów na przód (Jak na mnie to dużo xd) więc będą dodawane regularnie, nawet jak na wakacje sobie pojadę ^^ Kocham Was wszystkich! Mam najlepszych czytelników ever i nigdy zdania nie zmienię!

      Usuń
  2. Nic się nie stało, chyba każdy ma urwanie głowy w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie Klauds <3 Nie zjemy Cię XD TYLKO POWIEDZ MI O , KTÓREJ BD TEN ROZDZIAŁ W CZWARTEK BO JA RANO NAD MORZE WYJEŻDZAM I CHCEM SB POCZYTAĆ <3 ;** XD KOCHANIE NIC SIĘ NIE DZIEJE NIGDY , ŻE SIĘ SPÓŹNIASZ <3 JAK KOCHAJĄ TO POCZEKAJĄ ! <3 HEUHEU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłaj filmik na mikusia 46@interia.pl i rozdział będzie w nocy, jak zawsze. Jak wejdziesz o 5 rano to bedzie XD Nawet o 1 w nocy bedzie! Czekam na filmik NA TEGO MAILA!!!

      Usuń
    2. FILMIK MASZ JUŻ NA POCZCIE MYCHO ! <3

      Usuń
    3. Teraz czekam aż pewna zaufana osoba, która pomaga mi w montażu itp. (Vlogi się tak głupio montuje ;-;) Prześle mi skonwertowaną wersję Twojego filmiku! XD Później jeszcze tylko go dorzucić i w sobotę zobaczycie poco mi to było XD

      Usuń