poniedziałek, 2 czerwca 2014

~ Liebster Awards #6

No to kolejna nominacja od Midnight Memories. Naprawdę bardzo Ci dziękuję! Jak już dobrze wiecie jest to 6 nominacja do LA, więc w sumie powinnam nominować razem 66 blogów. W życiu bym tylu nie znalazła, więc standardowo odpowiem tylko na pytania, bo po prostu nie jestem już w stanie nominować nikogo, a nie chcę, żebyście pomyśleli, że Was olewam i nie odpowiadam na Wasze komentarze i w ogóle mam ten blog głęboko w poważaniu. No to jedziemy z tym koksem!

1. Twoi idole?
~ Oprócz One Direction biorę przykład głównie z vlogerów, więc można powiedzieć, że są oni moimi idolami. Uwielbiam Kospera i Czokleda, lubię też Darię i Olę z Impossiblevloog. Jednak największym moim autorytetem jest Olga z Wobecobiektywu. Biorę z niej ogromny przykład, bo jest po prostu wspaniałą osobą. Jeżeli chodzi o humor, to inspiruje mnie Jacek z Ciętego Vloga.

2. Jak stałaś się Directionerką?
~ Ta historia jest dość ciekawa, bo na początku nie specjalnie przepadałam za chłopakami. Kiedyś całkiem przypadkem usłyszałam What Makes You Beautiful i pomyślałam, jak można wypuścić coś tak tandetnego?! Moja droga z chłopakami się rozeszła, aż nie usłyszałam Gotta Be You. Zdanie miałam mniej więcej podobne, ale zaintrygowały mnie ich głosy. W końcu może mają jakieś inne piosenki? I tak znalazłam się na Youtube wpisując magiczne "One Direction" Pierwsza piosenka, w którą kliknęłam to było More Than This. Zakochałam się w tej piosence i zaczęłam coraz więcej o nich czytać i tak jakoś wyszło. Wszystko zaczęło się od More Than This, więc mam ogromny sentyment do tej piosenki.

3. Kto jest Twoim ulubieńcem z 1D i dlaczego akurat on?
~ Nie mam ulubieńca, poniweaż nie lubię ich tak jakoś stopniować, że jeden jest lepszy od drugiego. U mnie wszyscy są równi :)

4. Ulubiony kolor?
~ Nie wiem! Lubie wszystkie kolory, ale najbardziej chyba czarny, niebieski, miętowy i czerwony.

5. Uprawiasz jakiś sport?
~ A lenistwo można nazwać sportem? Może wyczynowym!

6. Masz jakiś cel w życiu? Jak tak to jaki?
~ Moim celem życiowym jest spotkanie chłopaków i ustatkowanie się. Chciałabym skończyć studia i wyjechać do Anglii. Założyć rodzinę, mieć synka, jeździć na motorze. Wybić się jako vlogerka na youtube. Ale jeżeli kiedykolwiek uda mi się pójśc na koncert chłopaków, przytulić ich i chociaż chwilę porozmawiać, to później mogę umierać, bo wiem, że umrę szczęśliwa. 

7. Skąd jesteś?
~ Bielsko-Biała na Śląsku! (Teraz już wiem w jakim województwie mieszkam! Ha!)

8. Twoje największe marzenie?
~ Osiągnąć coś w życiu i rozwijać się muzycznie.

9. W jakim kraju, mieście chciałabyś mieszkać?
~ Studia w Krakowie, a później witaj Londynie!

10. Jakiej piosenki mogłabyś słuchać na okrągło?
~ More Than This, Don't Let Me Go, Giga Pudding

11. Co byś zrobiła, gdybyś właśnie się dowiedziała, że jedziesz na koncert któregoś z Twoich idoli?
~ No to: Spadłabym z łóżka, bo właśnie na nim leże, podniosłabym się z podłogi, pobiegła do rodziców, zaczęła się drzeć, poryczała się, zadzwoniła do bff i powiedział, że ma kupować bilet, bo jedzie razem ze mną, ubrała buty, pobiegła do drugiej bff, wbiła się jej na chama do domu, zaczęła drzeć, wróciła do domu, spakowała się, wsiadła w auto, pojechała po bff i znalazła się na koncercie 1D z dużą trampoliną. (Nie pytajcie dlaczego XD)

6 komentarzy:

  1. Nasza Wariatko <333 Co byśmy bez Ciebie zrobiły? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałybyście sobie radę XD Jak ja kocham odpowiadać na różnego typu nominacje!

      Usuń
  2. Dasz radę dodać rozdział wcześniej? Już nie mogę się doczekać ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety rozdziału nie dam rady dodać wcześniej, a pojawi się on jutro, a dokładnie za ok. 9h, więc nie zostało ci dużo czekania. Nie wiem natomiast, czy rozdział w sobotę w ogóle się pojawi, bo nie mam ostatnio czasu czegokolwiek napisać, a rozdziały na przód się pokończyły :(

      Usuń
  3. też lubię Olgę i Jacka, A Giga Pudding jest bardzo zabawne i zawsze jak tego słucham to zaczynam się śmiać. Słyszę (i zauważyłam) że zmieniłaś repertuar na swoim blogu! Bardzo mi się podoba! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewna osoba mnie natchnęła do zmiany repertuaru i szczerze powiedziawszy ten mi się bardziej podoba. Widzę też, że nie jestem tu jedyną fanką vlogerów i w ogóle vlogowania ^^ Sama zaczynam i już najprawdopodobniej na moim kanale pojawi się pierwszy filmik! :) Link będzie podany na blogu, a Wy będziecie na bieżąco. Jacek jest świetny, więc Ciętonators forever! A Olga jest moim autorytetem i chciałabym osiągnąć to co ona. Za to jeżeli chodzi o Giga Pudding, to ostatnio słuchałam tego przez 3h z przyjaciółkami, bawiąc się czymś takim fajny, nie wiem jak się to nazywa... Tata bff wszedł i się na nas tak popatrzył, a jego tekst najlepszy: "Stare to a głupie!"

      Usuń