sobota, 21 czerwca 2014

50. Goodbye...

Co się później wydarzyło? Jak ułożyło się nam nasze życie? Chłopaki grali jeszcze pięć lat, a później każdy skupił się na swojej rodzinie. Nie znaczy to, że nie utrzymują ze sobą kontaktu. Takiej przyjaźni raczej nie da się zwyczajnie zostawić. Spędzamy ze sobą dość sporo czasu, zawsze ktoś przychodzi, albo my idziemy do kogoś. Pomimo wszystkich przeciwności, wszelkiego rodzaju kłótni i przede wszystkim mojej ucieczki i tak ostatecznie jesteśmy wszyscy razem, szczęśliwi. Los tak chciał, czysty przypadek czy przeznaczenie? Najważniejsze jest jednak to, że można powiedzieć, że wszystko się ułożyło. Liam i Danielle, El i Louis, Zayn i Perrie byli ze sobą już od dawna, tu nic nie mogło się zepsuć. Ja mam Nialla i Dan, a Megan o dziwno związała się z Max'em i są szczęśliwi. Mieszkają w Londynie, gdzie Max przeniósł swoja firmę. No i zostaje sprawa Hazzy, ale to jest zupełnie inna historia, o której dowiedziałam się jako ostatnia, o której nikomu nie mówił, którą wkrótce i wy poznacie...

--------------------------------------------------------------------------------

No i koniec ;-; Nie chcę końca! I od razu wyjaśniam niejasność! Najnowszy blog nie dotyczy historii Harry'ego! Ją poznacie za ponad rok. Ale będzie nawiązywała do tej historii, bo w końcu coś musiało się wydarzyć przez 17 lat nieobecności Natalie, coś co nie koniecznie było dobre...

Podsumowując pół roku spędzonego z tym blogiem: Na początku nie sądziłam, że ktokolwiek zechce czytać, ale teraz myślę, że mimo tego, że nie jest Was dużo, to jesteście najwspanialszym, co mnie mogło spotkać! Ten blog dużo dla mnie zrobił, poniekąd zyskałam trochę więcej wiary w siebie, rozwinęłam się w jakiś sposób i przede wszystkim poznałam wspaniałych ludzi, z którymi utrzymuję kontakt. Nie sądziłam, że przez głupiego bloga mogę zyskać przyjaciół. Chciałabym móc się kiedyś spotkać z czytelnikami, z wszystkimi i móc porozmawiać. Oprócz tego miałam też trochę wzloty i upadki, kiedy nic a nic mi nie wychodziło i byłam o włos od rzucenia tego wszystkiego. Teraz wiem, ze nie mogłabym Wam tego zrobić, zwiodłabym siebie, a przede wszystkim Was! Co do fabuły, to na początku nie byłam zdecydowana na to z kim będzie Natalie. Troche miałam rozterkę życiową, kiedy utworzył się podział na Hatalie i Nialltalie, bo nie mogłam uszczęśliwić każdego z Was.

A teraz Was informuję, ze nie będę się tu więcej rozpisywać, bo w końcu się nie żegnamy, nie? Na nowym blogu pojawił się wstęp, który oficjalnie nazwałam prologiem <KLIK> Rozdziały zaczną pojawiać się od 1 lipca i chyba utrzymamy tradycję dwóch rozdziałów tygodniowo?

Podsumowując podsumowanie (XD) Chciałabym, żeby teraz każdy kto czytał zostawił po sobie komentarz. Może to być jedno słowo, a może wszystkie wasze przemyślenia. Byle, żebyście skomentowali! Nie musicie mieć konta na bloggerze, czy Google+ Wystarczy z anonima dodać! To dla mnie bardzo ważne, a dla Was tylko chwila. No to co? Do 1 lipca? Ja się żegnam i zostawiam Was z filmikiem, do którego potrzebowałam tych Waszych imion. Do zobaczenia, żegnam Ws, pa! <3 Parówy Wy moje! <3



31 komentarzy:

  1. Świetne zakończenie spodziewałam się dłuższego ale i tak się cieszę, teraz zżera mnie ciekawość z historią Harrego, co się wydarzyło przez te 17 lat. Bardzo szybko mineło te 50 rozdziałów, trochę trudno rozstać się z tym blogiem,ten czas minął tak szybko.Powodzenia w innych blogach. ~Domi. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnym rozdziałem zakańczającym tą historię był rozdział 49, a to było takie "podsumowanko" :) Dziękuję, że byłaś ze mną i czytałaś <3 Historię Harry'ego poznacie za około rok :)

      Usuń
  2. Bardzo mi smutno że to już koniec już nie mogę się doczekać historii Harrego. Pozdrawiam~ Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznacie ją, poznacie :) Dziękuję, że ze mną byłaś! <3

      Usuń
  3. Kocham to , ale wolałam żeby Natalie była z Harrym, no cóż ale i tak jest dobrze♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie mogłam uszczęśliwić każdego :/ Zdecydowałam, że będzie z Horanem, choć początkowo Natalie miała na końcu być z Hazzą :) Dziękuję, że jesteś <3

      Usuń
  4. Myślałam, że ten 50 rozdział to taki kapke dłuższy będzie. No, ale co zrobisz? Nic nie zrobisz. Więc Boczusiu xD czekan na 1 lipca i nowy rozdział. Tak mi jakoś smutno sie zrobiło jak czytałm, że to już koniec :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tobie to nie muszę odpowiadać XD Nie zasłużyłaś! (Wyczuwam focha forevera na 5 minut)

      Usuń
  5. Byłam z Tobą od początku, dziękuję za tak cudowne opowiadania, jestem bardzo ciekawa historii Harry'ego, na pewno wciąż będę czytać Twoje opowiadania. Życzę weny i wszystkiego co najlepsze oraz gratuluję tak świetnego bloga! ;** Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ci dziękuję, że jesteś ze mną i że (z tego co napisałaś wynika) mnie nie zostawisz :) Nie mogłam przecież zostawić Harry'ego od tak, tak? XD Kocham Was <3

      Usuń
  6. Zrób zlot czytelników!! Tak!!! Ja nie chcę końca :/ już obserwuje drugiego bloga xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie nie było na filmiku, czemu? Dobra i tak się nie gniewam

      Usuń
    2. Niestety Twój filmik nie chciał "wejść" do głupiego Movie Makera :/ A nie chciałam Ci na nowo zawracać dupy XD Z chęcią zrobiłabym zlot czytelników, bo chcę się z Wami kiedyś spotkać! Jest to moje marzenie, ale wiem, że nie jest Was dużo (na razie) i nie każdy mógłby przyjechać. Wyczuwam, że za około 2 lata, jak będzie Was więcej, to zorganizuję spotkanie w Krakowie :) Posiedzimy razem, porozmawiamy i wgl CHCĘ SIĘ Z WAMI ZOBACZYĆ! <333

      Usuń
  7. Szkoda, że to koniec:(
    Na szczęscie piszesz drugiego więc bd miała co robić w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Związałam się z tym blogiem :) Jest on tym pierwszym i nie traktowałam go "na poważnie". Ale kolejne będą bardziej "profesjonalne" :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zdobyć więcej czytelników i kiedyś się z Wami spotkam, bo jesteście najlepszym co mnie w życiu spotkało! <3

      Usuń
  8. Wiesz co? Znajde cię i zmuszę do wczesniejszego napisania historii z Hazzą! Uh uh! ^^- takie tam moje Pedobearowskie groźby :D
    Nie no ok. Serio smutam bo już koniec. :C Niestety nie bede mogla czytac nowej historii bo praca nad morzem ma zamiar mnie porwać i gwalcic codzienniee. xD Dzieki ze pisalas, szkoda ze tak pozno go odkrylam! ;( Bede tesknic ! <3 WIEC TO JUZ JEST KONIEC I NIE MA JUZ NICCC JESTEM WOLNA I MOGE JUZZ ISC JESC CIASTO! ;D ~ Klaudia aka PedobearNieŚpiACzuwa ; ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Tylko niestety muszę rozwiać Twoje Pedobearskie myśli, bo blog o histori Harry'ego jest już w toku. Bloga założony, tylko prywatny i go nie zobaczycie buhaha! Myślę, ż przez wakacje to napiszę i po wakacjach będę publikować :) A jeżeli chodzi o nowy blog, to będzie trwał pół roku! Jakoś nadrobisz XD

      Usuń
  9. BEEEEEEEEEEEEEEEEECZEEEEEE NOO !! :'( DLACZEGO ZAWSZE WSZYSTKO MUSI SIE KOŃCZYĆ ?! :'(
    Wiele przeżyłam z tym blogiem . Naprawdę . Nauczyłam się inaczej żyć kiedy Ciebie poznałam . Nie czytałam bardziej lepszego bloga od Twojego . Bardzo dużo dla mnie znaczysz Klauds tak samo jak ten blog . ♥ NWM CO JA TERAZ BĘDE ROBIĆ :C Zawsze mogłam wejść tutaj poczytać , a teraz ? Teraz to koniec :C Ja wiem , że strasznie to przeżywam , ale mi jest naprawdę smutno , że to koniec :C I teraz czekanie na historię Harrego . Jezu ja normalnie nie wytrzymam ! No ! Weś ty to szybciej XD ♥ Wiesz co Klauds ? Ja wiem ,że się nie rozstajemy , ale ja wierze w to , że z Twoich opowiadań będzie coś , naprawdę . Zresztą już jest. Osiągnełaś wielki sukces pisząc tego bloga i naprawe życzęCi jeszcze ogromniejszych sukcesów z pisaniem . Bo to co piszesz jest czymś wspaniałym . Oj Klauds . Będziesz kimś naprawdę . Będą z Ciebie ludzie Misiek ♥ Życzę Ci tego z całego serduszka ♥☺ Jesteś naprawdę wspaniała cieszę się , że mogę czytać coś takiego . A najbardziej cieszę się , ze poznałam Ciebie ♥ Gdyby nie Ads nie pisałabym tego teraz . Naprawdę , ale ja Ci to wytłumaczę kiedy indziej chyba już nawet tłumaczyłam . Twoje blogi są wspaniałe . I wiesz gdybym mogła to zrobiłabym wszystko , żeby tego bloga przeczytał cały świat ( Wszytkie Directionerki ) nawet One Direction , ale tak nie jest :'C Uwierz , ze jakbym mogła to już byś mieszkała w Londynie kochanie ♥ Kocham Cię najbardziej na świecie Parówo ty MOJA ( Powtarzam tylko MOJA !! ) ♥ NIE ZNAM LEPSZEGO BLOGA I NIGDY NIE POZNAM , BO TWÓJ JEST TYM BEZKONKURENCYJNYM I NAJLEPSZYM <3 KOCHAM CIĘ I DOZOBACZENIA MOJA TY MYCHO ♥ POWODZENIA Z NOWYM BLOGIEM , KTÓREGO NAPEWNO BĘDE CZYTAĆ <3 JEZU ALE SIĘ RYŁAM Z CHUBBY BANI xd <3 I LOVE YOU BEJBE ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu ;-; Ty to tak przeżywasz, jakbym miała odejść i nigdy nie wrócić XD Też związałam się z tym blogiem, bo w końcu poniekąd poznałyśmy się przez niego :) A z resztą to był pierwszy blog, pierwsze doświadczenia... No cóż... Cała historia miała przekazać, że prawdziwe uczucie przetrwa wszystko i choćby każdy myślał, że to już koniec, że to już nie wróci, to trzeba mieć madzieję, a wszystko będzie możliwe :) Osobiście ja mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spotkać z czytelnikami :) Bardzo chciałabym z Wami porozmawiać, może kiedyś przez te wakacje zrobimy głupiego live'a Pogadamy sobie i wgl, to jest niezły pomysł!

      Usuń
  10. Związałam się z tym blogiem :") Czytam chyba z 20 blogów i ten jest moim ulubionym <3 Tak jakoś smutno, że to już koniec, ale nowego bloga napewno też będę czytała *v*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę miło, że mój blog jest Twoim ulubionym :) Cieszę się, że będziesz czytać kolejnego i dziękuję za to, że ze mną jesteś <3

      Usuń
  11. ahahaha świetny jest ten filmik xD 12 pianek? :O wow, gratuluję i podziwiam! :)) Kocham to opowiadanie, zresztą o tym wiesz. Nawet jeśli wolałabym, że Natalie była z Harry'm, a nie z Niall'em, to i tak je kocham! xD Skończyło się happy end'em, a ty nie lubisz happy endów, więc jak to możliwe, że tak się skończyło? xD jak tak ciągle pisałaś, że nie lubisz happy end'ów, spodziewałam się, że to FF nie będzie mieć szczęśliwego zakończenia, ale ma i byłam zaskoczona xD Jeszcze nie przeczytałam rozdziału na nowym blogu, ale się zbieram do tego. Na pewno będzie tak samo dobre, jak to <3 dziękuję za to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <Co do happy endów, to stwierdziłam, że skoro ja ich nie lubie, to moim czytelnicy nie muszą mieć tego samego zdania. Mogłam zrobić tak, że Natalie porwaliby kosmici na jej własnym ślubie, to jest moc!

      Usuń
  12. Szkoda że to koniec :'(
    To jest najwspanialsze opowiadanie jakie kiedykolwiek czytałam <3
    Teraz będę czekała na historie Harry'ego <3 ~Paulina

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie z zaszczytem napisze vo jeszcze raz ;*:

    Dziekuje Ci Kludio ze oodjelas sie tego wyzwania i utrzymalas ten blog do konca... Ej to chyba bylo w ooprzednik rozdz.... :Oooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy dziękujecie mi, a to ja powinnam dziękować Wam <3

      Usuń
  14. Tego bloga przesłał mi ktoś na fb...
    Nie wiedziałam czy był on twój...
    Czytałam go dopiero po tygodniu gdy dopadła mnie nuda...
    Kto by pomyślał, że blog zmieni tak moje życie?
    Trochę było tu zamieszania i nie wiedziałam za bardzo o co cho!
    Dziś mnie brat z tego przepytywał i powiedział, że powinnam dostać 6 :D...
    Blog świetny i nawet nie rusz się porzucać pisania! No.. w sumie wiem, że piszesz już inny ale cii! :3 Pozdrawiam gdyż niedawno zaczęłam czytać ;) I JUŻ KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Cię w znajomych na Facebooku! Cieszę się, że tak Cie wciągnęło! :) No mój blog powinien być lekturą szkolną XD Wgl niektóre blogi powinny być lekturami! XD Mam nowy blog i mam nadzieję, że jego również będziesz czytać :) Teraz zaczynam pisać historie Harry'ego i kto wie... Może po wakacjach zacznę publikować :)

      Usuń
  15. dziękuję <3 /horanoina

    OdpowiedzUsuń