sobota, 14 czerwca 2014

~ Nudzi mi się, więc wstawiam 69 (xd) przypadkowych faktów o mnie i blogach...

Z dedykacją dla Pedobear'a XD
Jak coś to najnowszy rozdział jest poniżej!
Mi się tak strasznie nudzi!
Poza tym mam głupawkę, więc wybaczcie...

1. Tak na prawdę mam na imię Klaudia, a nie jednorożec XD Pewna ilustracja mnie natchnęła, to takiej nazwy...
Kocham Was, sis! <3

2. Mam obsesję na punkcie moich paznokci:
- Maluję je nawet do 3h
- Jak ktoś mi tknie mokrego paznokcia, to może się pożegnać z ręką
- Wkurzam się jak mam odprysk (Wkurzyć to mało powiedziane XD)
3. Na początku bloga jest wzmianka, że Megan jest blondynką, a później zrobiłam z niej rudzielca XD
4. Wmawiam ludziom, ze umiem grać na gitarze, a tak na prawdę umiem tylko:
- "She's not afraid" (One Direction)
- "I wish" (One Direction)
- Refren z "Boyfriend" (Justin Bieber)
- Kawałek "You&I" A mianowicie "You and I!" Tyle umiem XD One Direction)
- Umiałam sto lat, ale zapomniałam ;-;
5. Kiedyś jechałam autem z tatą i puścili w radiu OWOA Mój tata sięgnął ręką do radia, a ja zaczęłam się drzeć: "Jak mi to przełączysz, to odgryzę Ci rękę!" (Dosłownie tak powiedziałam!) A na to mój wspaniałomyślny tatuś- Troll, odpowiedział: "Chciałem dać głośniej."
6. Kocham rysować i szkicować. Moje prace będziecie mogli zobaczyć m.in. na koniec tego bloga.
7. Nazywam rzeczy martwe po imieniu:
- Notebook-Zdzisiu
- Auto-Mietek
- Gitara- Harold
- Poduszka-Alan
8. Często robię dziwne miny, lubię je robić XD Kiedyś wam z nimi gifa zrobię!

9. W najnowszym blogu główna bohaterka- Hope, bardzo lubi szkicować. Wszystkie jej prace, są moim wykonaniem.
10. Nie oglądnęłam żadnej części Harry'ego Pottera do końca, zawsze zasypiałam pod koniec.
11. Jak jestem na lekcji angielskiego, to zawsze śpiewam "The lazy song" i "Billionaire" Bruno Marsa
12. Zarażam wszystkim 1D: Babcia, tata, mama, brat, przyjaciółki...
13. Kocham śpiewać i robię to na okrągło, dlatego często mama po mnie krzyczy, że mam się wreszcie zamknąć. XD
14. Nie umiem obsługiwać mikrofalówki. Ostatnia próba skończyła się smrodem spalenizną przez trzy dni.
15. Lubie montować filmiki i mam nimi zawalony cały notebook. Nigdy nie ujrzą światła dziennego XD
16. Kocham koszule, szczególnie w kratę, choć nie lubię kratki, kropek, pasków itp.
17. Miałam raka (Nie chorobę) Nazwałam go Zdzisiu, a później wyrzuciłam go do rzeki, bo zjadł mi akwarium ;-; W sensie roślinki XD
18. Chcę mieć żółwia i nazwać go Fast, tak... To będzie Fast!
19. Moim ulubionym zwierzęciem jest leniwiec, ponieważ uważam, że jest moim zwierzęcym klonem: Nic nie robi, całe dnie śpi i śmierdzi xd
20. Mam duży dystans do siebie, potrafię sama z siebie robić sobie żarty, dlatego nikt nie gnoi mnie w szkole, bo ja zwyczajnie zaczynam się z tego śmiać.
21. Kiedyś na zakupach spotkałam mojego klona. Była to dziewczynka w wieku ok 10 lat i wyglądała identycznie jak ja, kiedy miałam tyle samo lat. I-D-E-N-T-Y-C-Z-N-I-E! Jarałam się przez cały dzień, a później siedziałam w kącie krzycząc: "Sklonowali mnie!"
22. Mój brat wielbi mi stopy! <3
23. Potrafię włożyć do ryja 12 pianek na raz  ^^
24. Mam pomysł na, w sumie jeszcze 3 blogi, z czego jeden jest podzielony na dwie części.
25. Ta buźka "=D" Mega mi się kojarzy! Jestem zboczeńcem!
26. Wolę jeździć na zakupy z tatą, niż z mamą.
27. Kiedyś jechałam autem z tatą i na drodze siedział ptaszek, który za Chiny nie chciał odlecieć i musieliśmy go wyminąć. Mój tata się śmiał, że chciał sprawdzić jak wytrzymały jest, na co ja walnęłam tekstem "Tytanowy Ptaszek!" Do domu ryliśmy się z tatą, bo każde miało skojarzenie z "Tytanowym Ptaszkiem".
28. Kiedyś w biedronce tata kazał mi wziąć wytrzymały karton na zakupy, a ja zrozumiałam zamiast "wytrzymały" "Weź trzy małe" Przyniosłam trzy małe, mina kasjerki i taty bezcenna.
29. Kiedyś zrobiłam taką minę na lekcji, kiedy pani się na mnie patrzyła.
30. Płacze na wszelkiego rodzaju filmach! Nie ważne czy smutne, czy szczęśliwe, Klaudia i tak się pobeczy!
31. Kocham horrory, a później kocham się bać! Po "Obecność" boję się do dzisiaj otworzyć szafę!
32. Nie czytam książek, ale obiecałam sobie, że w te wakacje przeczytam "Osobliwy dom pani Peregrine"
33. Nie czytam lektur, tylko streszczenia i na ogół nie schodzę poniżej 4, a jak przeczytam lekturę to dostaje max. 3
34. Zawsze muszę być online! (Facebook, Twitter, Ask, Blogger)
35. Nigdy nie rozpuszczam włosów, nie lubię mieć rozpuszczonych, na ogół je spinam.
36. Miałam włosy ponad dupę, teraz ścięłam do połowy łopatek. (Może trochę krócej)
37. Jak zdawałam fragment "Pana Tadeusza" to zaczęłam się śmiać, a za mną cała klasa i musiałam iść na poprawkę.
38. Jak jestem chora to wychodzę z łóżka tylko do kibla i po jedzenie. Co ja gadam, ja tak robię w wakacje i każdy weekend XD
39. Kocham "Jak wytresować smoka" Idę do kina na dwójkę!
40. Nie byłam w kinie na "This is us" czego teraz niezmiernie żałuję, ale też się cieszę, bo beczałam przez cały film.
41. Nie lubię Justina Biebera, ale oglądnęłam jego pierwszy film, aż dwa razy. (Beczałam na nim XD)
42. Oglądam dzisiaj "Mulan 2" razem z tatą, który miał iść do pracy. Patrzę się na zegarek i tak do niego: "A Ty nie do roboty?" Na co on do mnie: "Cicho! Mulan muszę do oglądać!"
43. Uważam, że mam najlepszych rodziców pod słońcem! Dlaczego? Zboczeni, śmieszni, młodzi... Ja mówię, że trzeba iść do szkoły w piątek, a w czwartek nie byłam, na co moja mama "A poco?!" Z takim mega zdziwieniem. Nie chodzę już do szkoły, bo poco. Idę tylko na wycieczkę XD
44. Na ogół nie obchodzę urodzin.
45. Wszystkie główne bohaterki moich opowiadań, mają głównie moje cechy.
46. W wakacje 2013 roku tak bardzo mi się nudziło, że położyłam się na huśtawce przed domem i zaczęłam wymyślać historyjkę o One Direction. Codziennie przed snem wymyślałam jakiś kawałek i tak powstała historia Natalie. Wymyślam bohaterów, czasem nadaję im wygląd, głównie charakter. Robię to już od roku i czasem nawet na lekcjach. Można powiedzieć, że myślę o niebieskich migdałkach. W ten sposób powstała już krótka historia, której akcja rozgrywa się w Hiszpanii. Na ogół używam imienia "Natalie" bo się do niego przywiązałam. Oprócz opowieści z Hiszpanii, jest jeszcze: druga część One Love, One Dream, One Life, która nie ma dużego powiązania z chłopakami, jest to bardziej historia Diany, historia Hope, którą poznacie w najnowszym blogu, historia Avril, którą poznacie na początku 2015 roku, historia Caroline, którą poznacie w wakacje 2016 roku. Oprócz tego są historie, które należą tylko do mnie :)
47. Cieszyłam się jak idiotka, kiedy ogarnęłam co to spalony.
48. Mam wrodzoną wadę kręgosłupa, przez którą mam garba.
49. Często muszę iść do toalety, ale mi się nie chce ruszyć dupy i przeżywam "życiową rozterkę"
50. W wakacje mam odpały i biegam po całym domu, śpiewając i tańcząc.
51. Mam ok. 15 par butów, a chodzę tylko w trzech.
52. Kiedyś całowałam się z kolega w szafie na imprezie (Miałam 7 lat XD)
53. Kocham dzieci, które mają do 3 lat, później jak mają od 4-5 to nie lubię, a od 7 to znowu kocham! <3
54. Lubie zawierać przyjaźnie przez internet, mogę poznawać ludzi i w ogóle...
55. Nigdy nie sprzątam pokoju! NIGDY!
56. Kocham nurkować!
57. Zaczęłam kręcić vlogi razem z przyjaciółkami, kocham Kospera! <3
58. Chcę mieć GoPro Hero 3 Black Edition i trampolinę
59. Kocham zwiedzać i wszędzie kręcę filmiki, z każdego miejsca!
60. Kocham motory! Normalnie uwielbiam! <3
61. Jestem pasztetem, ale ludzie na ulicy często się za mną oglądają i myślą, że ja tego nie widzę xd
62. Jestem ciepłolubem! Musze mieć ciepełko!
63. Dzielę pokój z bratem i mamy w nim tapetę w misie! Dlaczego? Często się przeprowadzam i nie chciało nam się zmieniać tapety. W sumie przeprowadziłam się już 4 razy i planujemy 5
64. Jestem ateistką, ale chodzę na religię w szkole, bo rodzice mnie zapisali i nie było odwrotu. Poza tym mam religijną ciocię i jak dowie się, ze ksiądz mnie do bierzmowania nie dopuście, to ona mnie chyba na stosie spali! o.O
65. W którymś z komentarzy na blogu jest podany mój Facebook i Twitter
66. Kocham dzwonić do ludzi i wmawiać im, ze szukam Mietka, a nazywam się Mariolka..
67. Kiedyś zaczęłam gadać babce do telefony "Hi, baby! Do you remember than night?" I takie tam a babka taka starsza do mnie "Co Ty tam pierdolisz?!"
68. Nie cierpię polskiego, lepiej idzie mi z języków obcych, niż z polskiego.
69. Chce w przyszłości być menadżerką coś w stylu organizacja imprez itp.

To było 69 przypadkowych faktów o mnie, a teraz dobranoc! Dziękuję za uwagę!

13 komentarzy:

  1. hahahahahhahahhahahhahahhahhahahhahahhahahhahahahahhahahahhahahhaahhahhahahahhahaHhahahahhahahaahahhhahahhahahahhahahhahahhahahahahhahhhahahhahhahahhahahhahhahahaahhahahhahhahhah
    Jesteś zajebista XD xd
    I twoi rodzice też!
    Pozdrów ich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jestem mądrzejsza o 69 faktów o tobie XD

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja XD hahhahaha poszczałam się xddd HAHAHAHHHHHAAHHAHAH XDDD NIE MOGĘ XDD AAA! Njabradzie wzruszyło mnie to : punk 54. Lubie zawierać przyjaźnie przez internet, mogę poznawać ludzi i w ogóle <3 To chyba tyczy się nas com ? <3 Echh to koniec bloga już w środę :'( Trudno bd mi się rozstać z tym blogiem :C Dzieki niemu poznałam Cb i wgl i sama zaczełam pisać bloga :C <3 I love you Klauds <3 Kocham Cię mała moja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tyczy się Was! Kocham was jak nikogo innego! Ads i Karls! Ale ten blog nie zniknie, a wgl jest druga część w mojejgłowie jest!

      Usuń
    2. Klauds ! Da rade wysłać Ci filmik dzisiaj ?! Bo dzisiaj mogę ! <3

      Usuń
  4. Góry :-( umieram. Klaudia jak to przeczytasz to mnie przytul

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytuliłam Mordko! Kocham Cię, Aga! <3

      Usuń
    2. Ooo... Słodko... <3 Kocham Cię Jak siostre XD

      Usuń
  5. 7, 19, 26, 33-miałambtak jak jeszcze do sql chodziłam xd, 38, 39-choć wstyd się przyznać że oglądałam go po raz pierwszy w sobotę :D, 45, 49, 51, 54, 55 i 62 MAM TAK SAMO! ^^ Huh też jestem Klaudia ;3 Dzięks za dedyk ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz wiem, że wszystkie Klaudie są dziwne XD

      Usuń